Indledning
Som professionel ejendomsadministrator, administrerer du mod betaling andres ejendomme. Dette webinar er omhandler hvorledes du i Dynamics Property kan optimere disse processer.
Ejendomsadministrationsløsninger fokuserer ofte på opgaver som ejendomsadministrationen løser for dens klienter (ejendomsporteføljeejerne) - eksempelvis opkrævninger, reguleringer mv. Disse opgaver skal naturligvis stadig løses.
I dette webinar tager vi imidlertid en helt anden tilgang, nemlig hvordan ejendomsadministrationen interne processer kan optimeres med Dynamics Property og Business Central. Vi kigger på klientbudgetter, processer der kan faktureres et miks af tilbudte administrationspakker, timer med fakturerbare og ikke fakturerbare ydelser.
Indhold
- Forretningsstyring, ide og koncept
- Den sammensatte kontoplan
- Projekter - opgaver, planlægningslinjer og poster
- Varer - hvordan kan og kan ikke anvende dem i et styringsregnskab
- Registrering af tid i en sagskladde
- Sæt fakturering af administrationsydelser i system via en tilbagevendelse projekt gentagelseskladde
- finanskladder og købsfakturaer
|
|