Formål
En professionel ejendomsadministration modtager betaling fraklienter for at administrere deres ejendomsporteføljer. Ejendomsadministrationsløsninger fokuserer ofte på opgaver som ejendomsadministrationen løser for dens klienter (ejendomsporteføljeejerne)- eksempelvis opkrævninger, reguleringer mv. Disse opgaver skal naturligvis stadig løses.
I dette webinar tager vi imidlertid en helt anden ti lgang, nemlig hvordan ejendomsadministrationen interne processer kan optimeres med Dynamics Property og Business Central. Vi kigger på klientbudgetter, processer der kan faktureres et miks af tilbudte administrationspakker og timer. Vi kigger også på hvordan ikke fakturerbare timer anvendt på en klient/porteføljeejer, kan registreres for at evt. at revurdere en fremtidigaftalefornyelse.
Målgruppe
Professionelle ejendomsadministrationer, dvs. virksomheder der mod betaling administrerer ejendomme for 3. part
Agenda
- Forretningsstyring, ide og koncept- Den sammensatte kontoplan- Projekter - opgaver, planlægningslinjer og poster- Varer - hvordan kan og kan ikke anvende dem i et styringsregnskab- Registrering af tid i en sagskladde- Sæt fakturering af administrationsydelser i system via en projekt gentagelseskladde- finanskladder og købsfakturaer
|
|
